3 عطر شیرین پرطرفدار زنانه
نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

ادکلن زنانه شیرین یکی از بزرگ‌ترین بخش‌ها در دسته عطرها و ادکلن ها هستند که رایحه آن‌ها برای تمام فصول سال متناسب است. بیشتر افراد علاقه‌مند به خرید ادکلن زنانه شیرین، جز کسانی هستند که عاشقانه خیال‌پردازی می‌کند و طبیعتی سبک دل دارند. آن‌ها از نزدیکانشان با آغوش باز استقبال می‌کنند و عشق و جذابیت به اطرافیانشان می‌بخشند. اگر یکی از ویژگی‌های گفته‌شده را دارید، می‌توانید عطر زنانه شیرین را امتحان کنید. این دسته از عطرها به‌عنوان رایحه‌ای خوش‌طعم شناخته می‌شوند و در میان افراد کل جهان محبوب هستند.
ادکلن‌های شیرین معمولا با نت‌های میوه‌ای، گلی و گلی سفید ساخته می‌شوند که رایحه‌های گلی گرم‌تر و قوی‌تر هستند و معمولا ماندگاری بالاتری هم دارند. اما برخی مواقع این عطر ممکن است که حساسیت ایجاد کند اما همین افراد هم از اسانس آن لذت می‌برند. حال نت‌های میوه شادمانی و طراوت را به همراه خود می‌آورند که معمولا طبع خنکی هم دارند. اگر به دنبال رایحه‌ای خنک و ملایم هستید این مدل عطر مناسب‌ترین و بهترین گزینه هستند.
رایحه گل سفید نیز بسیار دلنشین است که با نت‌های مشک و وانیل یک رایحه فوق العاده را ایجاد می‌کنند.گفتنی است که گل‌های سفید باعث می‌شوند که رایحه عطر خنک باشد و بیشتر در نت‌های میانی استفاده می‌شود؛ این گل‌ها قادرند که طبع گرم را به طبع خنک تبدیل کنند. ادکلن‌های زنانه شیرین برای تمام بانوانی که این رایحه را دوست دارند، مناسب است و این ادکلن در کل جهان طرفداران زیادی دارد.
ادکلن زنانه شیرین - عطر دیور جادور
آیا با عطر کلاسیک عطر دیور جادور آشنایی دارید. باید در قدم اول بگویم که این عطر از طبعی شیرین و ملایم بهره گرفته است. بدون تردید بهره‌گیری ازگل‌های میوه‌ای اصلی‌ترین مؤلفه این امر به شمار می‌آید. کالیس بیکر این عطر شیرین را برای مضاعف‌تر کردن حال خوش شما در فصل‌های سرد سال در نظر گرفته است. کالیس در سال ۱۹۹۹ در کشور فرانسه این عطر میوه‌ای را طراحی و ساخته است. اگر می‌خواهید این عطر زنانه پرطرفدار را تهیه کنید باید به شما بگویم که بوی آن بسیار خوب است و ماندگاری نسبتاً بالایی را نیز از آن خودکرده است.
اسانس اولیه: ترنج، مگنولیا، گلابی، خربزه، نارنگی ماندارین و هلو
اسانس میانی: آلو، ارکیده، فریزیا، بنفشه، گل مریم، رز، گل برف و یاس
اسانس پایانی: توت سیاه، مشک، وانیل و سدر
ادکلن شیرین – دیور ادیکت
ادکلن دیور ادیکت عطری است که از طبعی گرم و رایحه‌ای شیرین بهره گرفته است. این عطر سبب بیشتر شدن انرژی شما در فصل‌های سرد سال می‌شود. برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ تیری واسر این عطر زنانه را راهی بازار کرده است. ده سال بعد با تغییرات بسیار متمایزی دربسته‌بندی این محصول مجدد با شکل ظاهری جدیدتری عرضه‌شده است. از آنجایی ازگل‌های شرقی برای ساخت آن استفاده‌شده است به‌هیچ‌عنوان حس آلرژیک در زمان استفاده به شما دست نمی‌دهد. کشور فرانسه تولیدکننده این عطر گرم و خوش رایحه است.

اسانس اولیه: شکوفه پرتقال و برگ درخت نارنج
اسانس میانی: یاس
اسانس پایانی: وانیل
عطر زنانه شیرین- ادکلن گودگرل
ادکلن گود گرل یک عطر زنانه شیرین بسیار شیک و زیبا است. این عطر شیک زنانه در سال ۲۰۱۶ راهی بازار شده است و برای فصل‌های سرد زمستانی طراحی و ساخت فرمولاسیون آن دنبال شده است. این عطر عام‌پسند ساخت کشور فرانسه است و خانم‌های بسیاری را تا به امروز به سمت خود جذب کرده است. ترکیبات خلاقانه این عطر بسیار اعتیادآور است و شما به‌سادگی نمی‌توانید بعد از استفاده از آن دل بکنید. شعار سازندگان این عطر این است که چقدر خوب است که بد باشیم و شاید این حرف فکرهای خلاقانه بسیاری را در پشت سرخود پنهان کرده باشد.

اسانس اولیه: قهوه و بادام
اسانس میانی: گل نرگس و گل یاس
اسانس پایانی: لوبیا تونکا، دارچین و وانیل





:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: